بارون تورو به من داده

دریا تو عمق چشماته...

*****

ببخشید که خیلی وقت بود نبودم

ممنون از دوستانی که کامنتای قشنگشون باعث دلگرمی شد

بعد از مدتها وقت شد بیام و درسها آزادم گذاشتن

+

تسلیت به تموم هموطنا و مخصوصا کرمانشاهی های عزیز!

بابت خبری که باعث تاسف همه مردم ایران شد و به شدت همه رو ناراحت کرد؛علاوه بر اون آشکار شدن بعضی چیزا نمکی شد برای زخمامون و...

خلاصه اینکه همه ما تا آخرش باهمیم

چون به این نتیجه رسیدیم که فقط خودمون میتونیم حالمونو خوب کنیم!

+

یه چیزایی هم میخوام بگم که تو ادامه میگم

دوس داشتنین بخونین